Office 365 toho obsahuje opravdu hodně!
Umíte všechny nástroje efektivně využívat?
Nechte se proškolit od Gold Partnera Microsoftu!
Dříve Office 365 představoval pouze Office, uložiště Sharepoint, poštu a uložiště Onedrive. Postupně s aktualizacemi přicházely nové a nové nástroje. Co všechno už dnes Office 365 obsahuje?
Balíček Business Premium obsahuje:
- kancelářský balík Office 2019 a Office 2019 Online – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher
- uložiště OneDrive pro firmy
- kompletní emailové řešení Exchange online
- Outlook Customer Manager (OCM) – řízení vztahů se zákazníky přímo v aplikaci Outlook
- Microsoft Teams – pracovní prostor týmu pro projekty, sdílené dokumenty a spolupráce na nich v reálném čase, konverzace, videokonference a mnohem více!
- nástroj pro sdílení dat a práce SharePoint (teamové weby, intranet)
- rezervační systém na cokoliv – Bookings
- Planner – plánování, úkoly, projekty
- nástroj pro komunikaci Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení plochy, prezentací
- Yammer – sociální síť pro podniky
- Power apps – tvorba vlastních webových a mobilních aplikací s daty ze SharePointu, Excelu
- Flow – umožňuje vytvářet automatizované pracovní postupy, např. automatické uložení přílohy mailu na OneDrive
- Vytvářejte jednoduché kvízy, průzkumy, formuláře a shromažďujte informace od zaměstnanců a zákazníků díky nástroji Forms
- To-do – vytváření seznamu pro cokoli – pro práci, úkoly nebo i nákup potravin
- Microsoft Stream – 0,5 TB prostor pro videa, automatický přepis mluveného slova do textové podoby, rozpoznávání tváří, sdílení videí a diskuze
- Vyhledávání napříč celým O365 pomocí Delve
- Nástroj na tvorbu prezentací Sway
- Další služby k dokoupení: Dynamics365, Project, Visio,
Zaujal vás některý nástroj, ale nevíte, jak jej správně nastavit a začít ve firmě používat? To vše vás a vaše zaměstnance můžeme naučit na školení.
Připravili jsme pro vás tato školení:
Office 365 workshop
Outlook, OneDrive, SharePoint, Teams, Skype pro firmy, Yammer, Planner, Forms, Bookings, OneNote
- Outlook a kalendář – třídění emailů, vytváření a editace úkolu, plánování schůzky a online schůzky, tipy pro pohodlnější práci…
- OneDrive – synchronizace souborů v pc, záloha plochy počítače na OneDrive, sdílení a spolupráce na dokumentech, práce odkudkoliv…
- SharePoint – vytvoření týmových webů, synchronizace souborů s pc, sdílení…
- Teams – práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení, napojení dalších nástrojů O365 do Teams a práce s nimi
- Skype pro firmy – konferenční hovory, sdílení obrazovky, práce na dokumentech online, nahrávání online schůzky…
- Yammer – ukázka využití Yammeru, příspěvky, komentáře, vkládání souboru, hlasování, sdílení.. Planner – vytváření a zpracování úkolu, komentáře, vkládání dokumentu, sdílení, propojení s Outlookem…
- Forms – vytvoření dotazníku, spolupráce s kolegy na dotazníku, sdílení, sběr dat a práce s nimi Bookings – využití rezervačního systému, jeho tvorba, propojení s kalendáři uživatelů
- OneNote – použití OneNote při každodenní práci
Práce s daty, cloudové uložiště
OneDrive, SharePoint, Teams
- Přihlášení k OneDrive, synchronizace s počítačem
- Záloha plochy počítače na OneDrive
- Přidání a sdílení souborů, správa souborů
- Přihlášení k SharePoint, synchronizace s počítačem
- Přidání dokumentů a práce s nimi v Office Online
- Sdílení dokumentů
- Představení Teams, propojení s OneDrive a SharePoint
- Práce v týmech, konverzace, práce se soubory, sdílení
Školení Outlook, efektivní práce s poštou a úkoly
Outlook, kalendář a jiné
- Outlook web app vs Outlook desktop, přihlášení
- Nastavení zobrazení Outlook
- Třídění emailů, rychlé kroky, vyhledávání
- Obnovení odstraněné pošty
- Složka nepotřebné a nevyžádaná pošta
- Plánování schůzky a online schůzky, opakování, pomocník pro plánování
- Vytváření a editace úkolu, kategorie
- Tipy pro pohodlnější práci
Microsoft Dynamics CRM
Dynamics CRM
- Představení Microsoft Dynamics365
- Jak správně vpisovat informace o zákaznících (zájemci/příležitosti)
- Příležitost a získaný / prohraný obchod
- Uzavření obchodu
- Vytvoření řídícího panelu
- Vyhledávání informací
- Přiřazování záznamu mezi jednotlivými zaměstnanci
Nástroje pro efektivní řízení
Planner, Power BI
- Plánovač – vytvoření plánu, přidání uživatelů do skupiny
- Vytváření úkolu a přiřazování jednotlivým uživatelům, přidání dokumentů k úkolům, komentáře úkolu a sledování průběhu v grafech
- Použití poznámkového bloku a SharePointu skupiny
- Představení produktu Power BI
- Vkládání dat, vytváření grafů, sdílení uživatelům
Že nevíte, čím začít? Co takhle školení na míru?
Kontaktujte nás.